Geçtiğimiz haftalarda yaşanan olaylar ve alınan cezalar nedeniyle, tribünlerde taşkınlık yaşanması durumunda, Eskişehirspor’un bir sonraki iç saha maçı olan Karşıyaka karşılaşmasının seyircisiz oynanabileceği bildirildi. Yönetim, taraftarları olumsuz tezahürat yapmamaya, merdiven boşluklarında durmamaya ve sahaya yabancı madde atmaktan kaçınmaya çağırdı.
Maçta tribünlerin tamamen dolması beklenirken, tüm taraftarlar takımlarını desteklemek için stadyuma davet edildi.