Saruhanlı’da taziye ziyareti
Başkan Ahmet Ataç ve Başkan Semih Balaban, Gülşah Durbay’ın vefatı dolayısıyla ailesini ziyaret ederek başsağlığı dileklerini iletti. Saruhanlı Koldere Mahallesi’ndeki aile evinde gerçekleşen ziyarette, merhume başkanın yakınlarına sabır ve metanet temennisinde bulunuldu.“Derin bir üzüntü içindeyiz”
Ziyarette konuşan Başkan Ahmet Ataç, Gülşah Durbay’ın yerel yönetimlerde önemli hizmetlere imza attığını vurgulayarak,“Kıymetli bir yol arkadaşımızı erken yaşta kaybetmenin acısını derinden yaşıyoruz. Kendisine Allah’tan rahmet, ailesine, sevenlerine ve Manisa halkına başsağlığı diliyorum” ifadelerini kullandı.