Küpeli, “Sanayide dönüşümün temelinde teknoloji, yenilik ve yüksek katma değerli üretim yer alıyor. ATAP’ın girişimcilere sunduğu güçlü ekosistem, Eskişehir sanayisinin rekabet gücünü artıran önemli bir yapı taşıdır” dedi. ATAP A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Metin Saraç ise konuşmasında hedeflerinin Eskişehir’in katma değerli üretimini ve girişimci sayısını artırmak olduğunu belirtti.
Saraç, “Bünyemizde yer alan firmaların yüksek katma değerli projeler geliştirebilmesi, ulusal ve uluslararası programlara başvurabilmesi ve ihracata yönelmesi için sağlam bir altyapı sunuyoruz. Hem Ar-Ge firmaları hem de girişimciler için rekabet gücünü artıran bir ekosistemi büyütmeye kararlıyız. Yeni iş birlikleri ve projelerle bu etki alanını daha da genişletmeyi amaçlıyoruz” ifadelerini kullandı. Toplantıda ATAP A.Ş. Genel Müdürü Dr. Sedat Telçeken de 2024 yılı boyunca yürütülen çalışmalarla ilgili kapsamlı bir sunum yaptı. Telçeken sunumunda büyüme verileri, Ar-Ge ve inovasyon yatırımları, ulusal–uluslararası destek programları, ATAP-GO girişimcilik ekosistemi, üniversite–sanayi iş birlikleri ve devam eden yeni proje başvuruları hakkında detaylı bilgiler paylaştı.