“Ayağınıza taş değmesin”
Ziyaret sırasında telsizle sahadaki ekiplere seslenen Başkan Ünlüce şu ifadeleri kullandı: “Arkadaşlar merhaba, ben Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce. Bugün yol çalışmalarımızı ve karla mücadele faaliyetlerimizi yerinde ziyaret ettim. Bu hafta itibarıyla çalışmalarımız yoğun bir şekilde başladı.Hem sizlere başarılar dilemek hem de sahada görev yapan çalışma arkadaşlarımıza teşekkür etmek için buradayım.
Karla mücadele gerçekten zorlu bir iştir. Bazen açtığınız yollar kısa süre sonra tekrar kapanır, bazen de ulaşımı güç bölgelerde görev yapmak zorunda kalırsınız. Zaman zaman can güvenliğiniz bile risk altında olabilir. Tüm bu zorluklara rağmen büyük bir özveriyle Eskişehir’imize hizmet ettiğiniz için hepinize yürekten teşekkür ediyorum. Vefakâr ve cefakâr çalışmalarınız bizim için çok kıymetli. Ayağınıza taş değmesin.” Ünlüce, tüm çalışanlara selam ve iyi dileklerini ileterek, “2026 yılının sizlere, ailelerinize ve Büyükşehir Belediyesi ailemize sağlık, mutluluk ve huzur getirmesini diliyorum. Hepinize çalışmalarınızda kolaylıklar diliyorum.” mesajını verdi.Vatandaşların güvenli ve sorunsuz ulaşım sağlayabilmesi için karla mücadele çalışmalarının aralıksız sürdüğünü vurgulayan Ünlüce, belediye ekiplerinin her türlü olumsuz hava koşuluna karşı hazır olduğunu ifade etti.