Bulut, Büyükşehir Belediyesi’nin çalışmalarını yakından takip ettiklerini belirterek Başkan Ünlüce ve ekibine başarılar diledi. Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce ise ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, Eskişehir için hep birlikte çalışmaya devam edeceklerini vurguladı.
Ünlüce, dayanışma ve ortak akıl anlayışıyla kente değer katan projeleri hayata geçirmeyi sürdüreceklerini söyledi.