Başkan Ataç, Fen İşleri Müdürlüğü tarafından Canberk Sokak’ta yürütülen kaldırım çalışmaları ile Park ve Bahçeler Müdürlüğü tarafından Şehit Jandarma Astsubay Kıdemli Çavuş Cem Akdoğan Parkı’nda yapılan peyzaj çalışmalarını yerinde inceleyerek ekiplerden bilgi aldı. Ziyaret sonrası açıklamalarda bulunan Başkan Ataç, mahallelerde yürütülen çalışmaların muhtarlarla iş birliği içerisinde devam ettiğini ifade etti.
Ataç,
“Muhtarlarımız ile düzenli olarak bir araya geliyor, mahallelerimizdeki ihtiyaçları birlikte değerlendiriyoruz. Vatandaş ile belediye arasında köprü görevi gören muhtarlarımız sayesinde eksiklikleri hızla tespit ederek çözüme kavuşturuyoruz. Amacımız halkımızın daha nitelikli, huzurlu ve güzel bir yaşam sürmesi. Birlikte Tepebaşı’na ve Eskişehir’e hizmet etmeyi sürdüreceğiz.” dedi.