"Statta Yer Varken Dışarıda Bekletildiler"
Nebi Hatipoğlu yaptığı yazılı açıklamada, Eskişehirspor taraftarının centilmenliğiyle her deplasmana renk katan örnek bir camia olduğunu vurguladı.İzmir’deki maçta yaşananları "derinden üzücü" olarak tanımlayan Hatipoğlu, şu ifadelere yer verdi:
"Stadyumda yer olmasına rağmen taraftarımızın dışarıda bekletilmesi ve sonrasında yaşanan üzücü olaylar, sporun ruhuna ve misafirperverlik anlayışına tamamen aykırıdır."
"Mağduriyetin Takipçisiyiz"
Yaşananların bir daha tekrarlanmaması adına gerekli incelemelerin başlatılacağını belirten Milletvekili Hatipoğlu, Eskişehirspor’un ve taraftarının hakkını her platformda savunmaya devam edeceklerinin altını çizdi.Olaylardan etkilenen tüm taraftarlara ve hemşehrilerine geçmiş olsun dileklerini ileten Hatipoğlu, sürecin takipçisi olacağını yineledi.