
Dernek başkanı Ali Yavaş iftar sonrasında şu açıklamalara yer verdi: "Böyle güzel organizasyonlar birlik ve beraberliğimizi göstermektedir. Her yıl geleneksel iftar yemeğimiz devam edecektir."
Orhangazi Mahallesinde, Dereyalak Köyü Sosyal Yardımlaşma ve Kültür Derneği 1500 kişilik iftar yemeği gerçekleştirdi.
