Yetkililer, mahallede yaşanan sıkıntıların giderilmesi noktasında yakın takipçi olacaklarını ifade etti.
Dernek Başkanı Yavaş: “Ziyaretten memnunuz”
Ziyaret sonrası konuşan Eskişehir Dereyalak Köyü Dernek Başkanı Ali Yavaş, heyetin ilgisinden duyduğu memnuniyeti dile getirerek şunları söyledi:
“Mahallemize gösterilen ilgi bizleri mutlu etti. Belediye Başkanımız Sn. Serhat Hamamcı’dan Dereyalak için önemli bir yatırım sözü aldık. Kendilerine teşekkür ediyoruz.”
Heyet, akşam saatlerinde gerçekleştirilen buluşmada köylülerle uzun süre sohbet etti;Sorun ve talepler, mahalle ihtiyaçları ve proje beklentileri üzerine değerlendirmelerde bulundu.