Bayramlaşma programında AK Parti Eskişehir teşkilatının tüm mensuplarıyla bir araya geldiklerini belirten Hatipoğlu, şu ifadeleri kullandı:“Kurban Bayramı’nın bereketini, kardeşliğini ve dayanışma ruhunu; bugün Milletvekillerimizle birlikte, AK davamızın Eskişehir teşkilatlarıyla omuz omuza yaşadık. Birlikte yol yürüdüğümüz teşkilat mensuplarımızla bayramlaşmanın, muhabbet etmenin ve gönül gönüle olmanın mutluluğunu yaşadık.”
“Birliğimiz Daim Olsun”
Hatipoğlu mesajının sonunda, tüm vatandaşların bayramını kutlayarak, “Rabbim birliğimizi, beraberliğimizi daim eylesin. Tüm hemşehrilerimizin ve dava arkadaşlarımızın Kurban Bayramı mübarek olsun!” sözleriyle iyi dileklerde bulundu.