Belediye’den yapılan açıklamada, Başkan Dökmeci’nin her fırsatta esnafla iç içe olmaya özen gösterdiği belirtilerek, “Esnafımızla iç içe, omuz omuza olmaya devam ediyoruz” ifadelerine yer verildi.
Sivrihisar Belediye Başkanı Habil Dökmeci, meclis üyeleriyle birlikte ilçedeki Yeni Sanayi Sitesi esnaflarını ziyaret etti.
Belediye’den yapılan açıklamada, Başkan Dökmeci’nin her fırsatta esnafla iç içe olmaya özen gösterdiği belirtilerek, “Esnafımızla iç içe, omuz omuza olmaya devam ediyoruz” ifadelerine yer verildi.