Bilecik’in Bozüyük ilçesinde koronavirüs (Covid-19) testi pozitif çıkan 6 hasta, mutasyonlu virüs taşıdığı gerekçesiyle karantinaya alındı.
Bozüyük İlçe Sağlık Müdürlüğü ekipleri tarafından evlerinde izole edilen hastaların tedavisinin devam ettiği belirtildi. Ayrıca ekiplerin, hastaların temaslıları üzerinde filyasyon çalışmalarını yürüttüğü kaydedildi.
İlçeden ayrılmayan hastalar da var
Mutasyonlu virüs taşıdığı tespit edilen hastalardan bazılarının şehirler arası yolculuk gerçekleştirdiği, bazılarının ise ilçeden hiç ayrılmadıkları halde mutasyonlu virüs bulaşıyla karşı karşıya kaldıkları öğrenildi.
Yetkililer, vatandaşların hastalık bitiyor düşüncesiyle rehavete kapılmamaları gerektiğini belirtirken tedbiri elden bırakmamaları konusunda da uyarıda bulundu.
24 saat nöbetteler
Diğer taraftan İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri hastaların bulunduğu evlerin önünde 24 saat aralıksız olarak nöbet tutuyor.
Bozüyük'te mutasyonlu virüs alarmı!
Video Haber
23.02.2021 14:54
Sistem Yöneticisi
4 izlenme
Bu Videoyu Paylaş
İlgili Videolar
İbrahim Arslan'dan dinleyenleri duygulandıran konuşma
14 28.03.2024
Eskişehirli çiftin dev model araba koleksiyonu
8 10.02.2024Türk Astronot Alper Gezeravcı'nın uzayda ISS'teki çok özel görüntüleri
6 10.02.2024
BAYRAKTAR TB3 17. test uçuşunu da başarıyla tamamladı!
4 10.02.2024Eskişehir'de inanılmaz kaza! 14 yaralı
6 22.08.2023