Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'nden sağlık çalışanları hazırladıkları kliple koronavirüse ve önlemlere dikkat çekti...
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'nde görev yapan Hemşire Can Yavuz'un görüntü yönetmenliğini üstlendiği klibin müziğini ise Hemşire Tahir Kaya besteledi. Yine hemşire olarak görev yapan Sevda Çakar'ın şiirini seslendiren ise Hemşire Nihal Ergün Türe oldu.
ESOGÜ Tıp Fakültesi Hastanesi çalışanları korona virüsle mücadelenin 1'inci yılında maske, mesafe ve hijyen hatırlatması yaparak "Bu zorlu süreçte hepinizden destek bekliyoruz" dediler.
Eskişehir'de sağlık çalışanları bu kliple seslendi
Video Haber
11.03.2021 10:46
Sistem Yöneticisi
4 izlenme
Bu Videoyu Paylaş
İlgili Videolar
İbrahim Arslan'dan dinleyenleri duygulandıran konuşma
14 28.03.2024
Eskişehirli çiftin dev model araba koleksiyonu
8 10.02.2024Türk Astronot Alper Gezeravcı'nın uzayda ISS'teki çok özel görüntüleri
5 10.02.2024
BAYRAKTAR TB3 17. test uçuşunu da başarıyla tamamladı!
4 10.02.2024Eskişehir'de inanılmaz kaza! 14 yaralı
5 22.08.2023