Üniversite kenti olarak bilinen Eskişehir'de esnaf, ülke genelinde artan aşılama çalışmalarının ardından yaklaşık 1 buçuk yıldır ara verilen yüz yüze eğitimin tekrar başlamasını dört gözle bekliyor.
Dünyayı etkisi altına alan korona virüs pandemisi nedeniyle alınan tedbirler kapsamında geçtiğimiz sene 16 Mart’tan bu yana üniversitelerde bazı bölümler haricinde uzaktan eğitime devam ediliyor. Salgın döneminde üniversitelerin kapalı olması, Türkiye’nin üniversite kenti olarak bilinen Eskişehir’deki esnafı da olumsuz etkiledi. Pandemi nedeniyle uygulanan tam kapanma döneminde kepenk indiren esnaf, normalleşme sürecinde açılsa da öğrencilerin kendi memleketlerine dönmesi nedeniyle müşteri bulmakta zorlandı. 2021-2022 güz dönemindeki eğitimin nasıl yapılacağına dair resmi bir açıklama yapılmasa da Eskişehirli esnaf üniversitelerin açılmasını bekliyor. Ülke genelinde aşı çalışmalarının hızla devam ettiğine dikkat çeken esnaf, gerekli tedbirler alınarak normalleşmenin devam edebileceğini söylüyor.
Eskişehir esnafı dört gözle bekliyor
Video Haber
16.08.2021 12:40
Sistem Yöneticisi
4 izlenme
Bu Videoyu Paylaş
İlgili Videolar
İbrahim Arslan'dan dinleyenleri duygulandıran konuşma
13 28.03.2024
Eskişehirli çiftin dev model araba koleksiyonu
8 10.02.2024Türk Astronot Alper Gezeravcı'nın uzayda ISS'teki çok özel görüntüleri
4 10.02.2024
BAYRAKTAR TB3 17. test uçuşunu da başarıyla tamamladı!
4 10.02.2024Eskişehir'de inanılmaz kaza! 14 yaralı
4 22.08.2023