Eskişehir'de şebeke suyuna gelen yüzde 70'lik zamdan etkilenmek istemeyen vatandaşlar soğuk havaya rağmen dün gece yarısına kadar sırada bekledi. Eskişehir Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (ESKİ) Genel Müdürlüğü Olağan Genel Kurul Toplantısında alınan şebeke suyuna zam kararı, kentteki su yükleme noktalarında günlerdir yoğunluk oluşmasına neden oluyor. Alınan karara göre metreküpü 5,29 TL olan şebeke suyunun fiyatı 9,64 TL'ye, atık su bedeli ise 2,64 TL'den 3,86 TL'ye yükseldi. Son birkaç günün her saatinde sumatikler önünde gözlenen kuyruk, uygulamanın başlayacağı dün gece saat 24.00'e kadar devam etti. Mevcut tarifenin geçerli olduğu son dakikaya kadar ucuz su almak isteyen vatandaşlar, su yükleme noktalarında uzun kuyruklar oluşturdu. Ucuz su alma umudu ile sıraya giren vatandaşlar, soğuk havaya rağmen gece saatlerine kadar bekleyişlerini sürdürdü.
Eskişehirliler son ana kadar kuyruktaydı!
Video Haber
28.11.2022 08:06
Sistem Yöneticisi
4 izlenme
Bu Videoyu Paylaş
İlgili Videolar
İbrahim Arslan'dan dinleyenleri duygulandıran konuşma
13 28.03.2024
Eskişehirli çiftin dev model araba koleksiyonu
8 10.02.2024Türk Astronot Alper Gezeravcı'nın uzayda ISS'teki çok özel görüntüleri
4 10.02.2024
BAYRAKTAR TB3 17. test uçuşunu da başarıyla tamamladı!
4 10.02.2024Eskişehir'de inanılmaz kaza! 14 yaralı
4 22.08.2023