Korona virüs tedbirlerine uyan 91 yaşındaki Hesna Usu, pazar günü aşı oldu. Devletin kendisini unutmadığını ve sağlığı için aşı olduğunu ifade eden Usu, tedbirlere uymaya devam edeceğini belirtti.
Elektriğinin bağlanmasının ardından çok rahatladığını ifade eden Hesna nine, yapılan aşı ve devlet desteği hakkında şunları söyledi: “Aşı yapmaya geldiler. Kolumdan yaptılar. Çok şükür hiçbir zararını görmedim. Hastalıktan korunmak gerekiyor. Devletimiz sağ olsun ve var olsun. Başımızdan eksik olmasın. Allah razı olsun, devletimizin sayesinde daha iyi oldum. Yaşım 91 oldu. Karanlıkta kaldım, sağ olsunlar elektriğimi ve suyumu getirdiler. Günlerim efendi gibi geçiyor. Çok rahatım çok şükür; yemeğimi yiyorum, çayımı içiyorum. Devletimize Allah zeval vermesin.”